Jävligt dumt.

Skönt när man känner att man mår som man förtjänar faktiskt.
Men, jag skyller allt på den där äckliga grejjen jag fick av nån som jag inte känner. Dä va whiskey å cola eller nåt. Jag hatade den. Men jag drack den. Jävligt dumt. Sen råkade jag betala Richards inträde å för dä bjöd han på massa öl. Jävligt dumt. Men dä va kul. Jag träffade t.ex mina nya vänner, dom som jag kallar den manliga motsvarigheten till mej å Tanja. Jävligt kul.
Både Jenny å jag lever idag. Jävligt tur.
Jag försöker locka mä mej henne ut ikväll oxå.

Eliin säger:

om du gört så lovar jag å snusa

Ö-öuw. Hoppas hon inte hänger mä. Jag kommer dö om jag tvingas lägga snus under läppen, även att dä ä tjejsnus som smakar lakrits.

Nu ska jag till Emma, Ida å Adam å käka potatismos å falukorv.
Jag får kväljningar av potatismos,
Bevaremejväl!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback