Jenny, jag å livet.

Eliin säger:

haha..fan nu skrek jag skithögt när jag missade en å sen va dä kört

då har dä gått långt

**JENNY** säger:

haha ja jag vet..ja blev skirtjurig..men ja slog mitt rekord men att ja inte kom längre haha

Eliin säger:

haha dä ä nästan så man blir nervös ibland vid en avgörande boll

**JENNY** säger:

ja när man inte frå rätt färg vad arg man blir

**JENNY** säger:

fan vad sur ja blir ja skjuter fel

Eliin säger:

ah jag vet. man blir skitförbannad

Eliin säger:

å nu har jag helt ont i tummen..jag kör ju inte mä musen..
kör på den där plattan..jag får ta en kortare paus

Vi spelar snood. Ä man ledig så ä man.
Å tro mej, man fastnar!
Häääääär
mitt rekord ä 1778. Jobba på dä.


Publiken säger
Postat av: joel

Hahaha. tack..

och va? spelar folk fortfarade det spelet... det är arligt beroendeframkallande.. tror halva min ungdomstid gick åt till det dr skitspelet.. men jag nådde aldrig några höga poäng...

har ingen spänst i fingrarna vet du... ;)

haha..

när börjar lössnopps-marknaden?

Postat av: joel

hahaha... du, hur gammal e du egentligen.. jag får faktiskt ingen ordning på det alls...

hämta sprit hos mamma, dildoparty, spela på mobilen...

18, 28, 12?

beroende på vilken mening jag läser...

2008-03-14 @ 13:33:53
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: therese

Svar: ja, de är så jävla ledsamt!

2008-03-14 @ 13:56:13
URL: http://heltrubbad.blogg.se
Postat av: joel

öööööh.... 87?

okej, så 24 alltså...

haha, och hur mycket har du uträttat sen jag skrev sist nu då?

2008-03-14 @ 14:29:04
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

men va fan, om du inte är 24 än då är du ju inte 24... ;)

varför säger folk alltid så..?

jag är 23, snart 24....

men men, en fin present ska väl inhandlas i alla fall..

möjligen en tandkrämstub alt. en jorden runt resa.. your pick :)

2008-03-14 @ 14:54:34
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback