Katt-Linus å jag, vi ä goda vänner.

image727
Ungefär såhär ska jag se ut nu.
Dä ä jag, å den där katt-Linus! Vi vet va vila är
!

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: joel

haha.. nej, bästa hänga gubbe ordet är bb, ingen får det rätt...

och fortfarande inga dildobilder...

dock har jag hittat en suddig film på youtube där du lånade dildon på toaletten... Busted!

Postat av: anders

lyssnar pa p3 nu och du maste paminna mig om att tanka latar med almedal ett skitbra band

2008-03-18 @ 12:28:38
Postat av: joel

ha ha ha...
så du vågade tillslut i alla fall, köpte du något fint förresten?

och jag undrar om dom har liknande saker fast för snubbar, känns ju som om utbudet är något mindre ;)

2008-03-18 @ 16:56:55
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: t0tta

Tack =)

Åhh *klia kissen på magen*

Nejfan.. Jag tvingar ingen.. Lite pistolhot och så, men jag TVINGAR ingen *S*

2008-03-18 @ 17:08:31
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback