Kvalitetstid!

image726
Idag gick kvalitetstiden till den här damen
Nu har hon nya dojjer å jag ä fattigare än på länge.

Jag har duschat bort all hästlukt å när jag tog av mina strumper så va små lilltårna helt knallblå. Skitfult såg dä ut. Å väl i duschen skrek jag rätt ut helt hejdlöst när dom började tina upp å värka som satan.
Mina grannar borde knackat på å se så allt va okej.
 Dom brukar ju bry sej om mej.


Arbetsförmedlingen gick bra. Jag tror jag ä lite född mä talets gåva.
Vi pratade resor å vi pratade om att hon tyckte dä va superskönt när hon va arbetslös i sina unga dar å bara kunde glida omkring. Å nu ska vi höras i maj. Inget tjat å inget gnat. Hon tycker jag å mina språköron ska ge oss ut i världen. För.Jag.Är.Ju.Så.Ung.Fortfarande. Dä värmde!
Å så sa hon att "Ja, prata för dej, dä kan du ju, dä märkte vi ju när du fixade Sälenjobbet över telefon i princip"
Då tänkte jag att du skulle bara läsa min blogg.
Å om du gör dä så säger jag:
Du är den bästa handledare jag nånsin har haft!

Publiken säger
Postat av: Fröken D

kul att det gick bra:) jaa för fan vi rövar hit honom så har vi honom varsin kväll:)

Postat av: Dennis

Vilken vacker häst! :D

Ja, jag har också längtat till Prison Break och nu är det snart här. :) Ha en god natt...

http://www.dennism.se

2008-03-17 @ 22:22:41
URL: http://www.dennism.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback