MovieStar.

Jag har varit på kalas. Dä va trevligt. Mormor å morfar va där..å farmor å farfar. Ett jäkla gammelgäng. Dom satt å tjatade om att Emma hällde i för mycke kaffe i kopparna å allt möjligt. Då ryckte jag in å sa att ni behöööver inte dricka upp..dä ä bara lämna! Å då  tyckte minsann farfar att värst va jag va uppkäftig.
Så ska dom tas, gammeltackorna!
Å mormor å farmor satt å pratade om mej.
"Ho ä så grann, nästan så hon borde få va mä i en film, så himla fin"
Word tanter, woord! Äntligen nån som förstår!
Men sen gick dom för långt när dom sa att jag borde skaffa kids. Dä va efter jag berättade om mitt bullbak. Då va jag helt plötsligt inte lilla Elin längre. Då va jag vuxen å mogen. Aaaaah.

Nu ä jag hemma. Tack å lov!
image772
Jag tror jag ä en filmstjärna!

Publiken säger
Postat av: t0tta

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Svar: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Postat av: Louise

Fin bild! Låter som ett trevligt kalas! Hehe..

2008-03-29 @ 14:24:33
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: joel

hehe.. bra mormor och farmor :) dom verkar mycket förståndiga (mitt fjäsk för idag)

och jag tycker att din farsa ÄR förståndig, ingen cola i bilen.. förstå du väl. den kan ju bli skakad av allt guppande och du sprutas det ju cola överallt... inklusive dig... i och för sig är u lite wet t-shirt competition aldrig fel ;D

och jag trodde regel nummer ett på utekvällar vara tt man inte snorsmak i munnen.. jaja, det märks ju att jag inte vait i sverige på ett tag..

saker har ändrats ;D

2008-03-29 @ 14:51:17
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Louise

aww.. tack! :)

2008-03-29 @ 15:19:08
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback