Om jag ä bakis? Verkligen inte!

Idag tvingades jag göra nåt som jag aldrig har gjort förut. Jag gick upp, drack ett glas vatten, som jag föröverigt hatar dagen efter party. Dä ä skitäckligt. Sen gled jag omkring lite här mä ett huvve som inte ä av denna värld å en massa extra vatten i munnen. Så ja, jag gick å la mej igen. Å sov till 13.12. Å nu mår jag toppen. Jag måste lära mej å sova längre alltså.
Jag ä såklart inte bakis när nån frågar. Bara trött.

Dä va i alla fall rätt kul på metropol. Jag svarade inte på en enda fråga om va jag gör nu för tiden. Jag drog en smart å vinkade åt folket på håll bara. Endel va faktiskt kul å träffa till å mä. T.ex dej Tony, du erkände ju till å mä att du läser här varje dag! Så nu flashade jag ut dej helt enkelt!
Nån undrade varför jag inte hade hatten på mej. Å ja, dä kan man ju undra.

Nu ä frågan om jag ska ladda för party idag igen?
Eller om jag inte ska dä.
tål å tänkas på, som jag brukar säga

image743
Den här bilden gör mej rättvisa idag.
Utkletat smink, torra läppar å hängigt hår.


Publiken säger
Postat av: joel

ääh, tony säger bara så för att han vill ha lite elin förstår du väl... ;)... ja, vi män ÄR SÅ enformiga :)

Men det är ju därfr man älskar oss.. eller nåt..

haha.. godmorgon trötter

Postat av: joel

eller hur... skönt att prata med någon som fattar.. Jag är ju underbar... Hallå, Joels underbara blogg liksom.. DUH!

Så när folk kommenterar "du är bra" så svarar jag bara Nähä?! Pucko....

öhm, eller inte alls faktiskt... jag är nog tvärtom. Älskar komplimanger. Gör vad som helst för dom. Hade nog slickat göran perssons tår om någon sa att jag var duktig på det...

å andra sidan kan ju du utnyttja tony.. för han är väl en sexig grek? låter så på namnet i alla fall...

2008-03-23 @ 15:24:46
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: t0tta

Awwww *kramar tillbaka*

2008-03-23 @ 15:28:12
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback