Roligare än på länge.

Jag va precis ute mä Hund-Alva på gården. Hon har små superkorta ben. Snön va hård på ytan..å den stackars lilla kraken trampade igenom. Å där satt hon. Dä va faktiskt skitkul å se henne försöka kämpa sej upp innan jag hann fram å hjälpa henne

Jag ä uppe på övertid idag, på riktigt.
Därför går vi å lägger oss nu. Jag, Linus å Alva!

image736
Ge mej sommar, Tanjas balkong, en gitarr, festivalen 3 minuter bort å öl.
SEN, ä jag nöjd!

Gonatt♥

Publiken säger
Postat av: anders

det sagas att du skall pa sveriges basta festival iar.. dock lite langre bort an 3 min

2008-03-21 @ 04:31:19
Postat av: joel

*harkel* den har ju inte min fina nynna i headern... tyvärr... tyvärr...

Postat av: Dennis

Jag håller med. Det är inte så jättesnyggt med anorexia-modeller precis. :)

2008-03-21 @ 09:42:07
URL: http://www.dennism.se
Postat av: joel

hahaha.. nej men din katt nere till höger skulle allt kunnas byta ut till ett joelhuvud med cowboy-hatten... man ska inte ta i för mycket.. du är ju trots allt inte joels UNDERBARA blogg...

ojojoj, vilka disskusioner två egotyper kan ha med varandra ;)

2008-03-21 @ 10:32:05
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: joel

hahaha... jajajaja... jag ger mig, jag slänger upp en divan.. kastar ut mig naken på den, tar en ros mellan tänderna och poosar lite.. skickar bilden sedan så kan du ha den som header...

sånt där fjäsk ska belönas vet du ;)

och åh, kom på ett skämt på en gammal kommentar.. vet inte om det är kul men jag måste skriva den i alla fall...

Kan man få en maud olofsson dildo (kort, jävligt speedad och med högt surrande ljud)?

Mohahahaha!!!

2008-03-21 @ 11:09:59
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback