Såhär ser jag ut.

image712image714
1. Min jobboutfit för dagen. Takidatröja å världens största adidasbrallor.
Så ska jag inte se ut.
2. Såhär borde jag ha sett ut . Världens största blå tröja å namnskylt.

Men, dä skiter ju jag i. Jag gör som jag vill.
Å jobbar man mellan 6 å 8 på morron utan en enda boende gäst så ä dä lugnt.

Alltså ä dä därför jag ä vaken!

Publiken säger
Postat av: joel

haha.. du jag lovar dig.. jag har prövat alla metoder som finns.. från att supa dom fulla, till att spela så svårflörtad att jag inte ens gick in på puben... men nej

inget funkar..

Jag får väl fortsätta vara oälskad här i världen ;)

Hahaha *skrattar i min misär*

Postat av: joel

hahaha.. vadå undra vad du vill...

du vill samma som alla andra som skriver till mig.. ha:

pengar
sex
båda

Suck, ni är så förutsägbara... haha

men eftersom jag inte har något alls emot att ge dem, så blir det ju en win win situation ...

och ja, även om jag snacka ironiskt och så.. så måste jag erkänna att den kommentaren gjorde mig väldigt glad :)

2008-03-14 @ 09:13:29
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: t0tta

Hehe, jag hade gärna tvättat i min tvättstuga, om det inte hade varit för det faktum att det bara finns 2 tider i månaden och jag oftsat hinner glömma VILKEN tid jag har satt, så jag missar den hela tiden.

2008-03-14 @ 09:15:48
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback