Tanja å Elin.

Ikväll ska jag hänga mä min kaka!
image773
Dä händer på tok för sällan nu för tiden!
Men dä ä väl så  när man ä två kvinnor mitt i karriären.
Jag tror jag ska räkna hur många gånger vi låter såhär:
"Hahahaha vi ä så jääävla roligaaa"
Dä ä lite av en favoritfras när vi kommer på nåt fyndigt.

Publiken säger
Postat av: joel

fan va lika ni är!

och du kanske blir en moviestar en dag, men jag ska bli sveriges största bloggare och det smäller hårdare... Så därför blir det nog du som får berätta historier för barnbarnen om att du en gång i tiden skrev en kommentar till han den där joel...

;D

och det är klart föräldrar ska hämta. det är ju det de fins till för-- där försvann all den respekten jag byggt upp för din far p.g.a cola-historien...

sorry elins pappa..

nyp tanja i naveln från mig :D

Postat av: Louise

Söt bild på er! :)

2008-03-29 @ 16:08:38
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/
Postat av: joel

dom på harrys kanske bara är snälla för att dom vill supa er lite extra fulla... snubbar som bjuder på gratis alkohol... hmm... mycket hmmm..

och nja, egentligen vill jag ju att du ska nypa henne på ett mycket mer intimt ställe...

mitt mellan tummen och pekfingret.. grrr

fast det är kanske lite för sexuellt..

(fjäsket är noterat, ska komma ihåg det vid framtida kändisskap)

2008-03-29 @ 16:21:49
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback