Tips från coachen!

Min lillebror har fått en tidning idag. Den heter Ky-guiden. Jag kollar lite i den just nu.  Å jag lärde mej precis att distributionselektriker ä ett bristyrke. Utbildningen ligger i Jokkmokk. Bara ett litet tips till er arbetslösingar som vill ha ett jobb om sådär två år. Dom visar en bild på en gubbe som hänger skithögt upp i en sån där pinne som dä står "livsfarlig ledning" på ni vet. Har ni tur så kanske ni ser ända till Mariannelund.

Enligt arbetsförmedligen
är jag arbetslös, enligt mej själv ä jag snart utbränd!
Och..jag bestämmer ju.




Publiken säger
Postat av: Hannah

I know :D heh. Faan va du ändrar hela tiden då! Jag vill också ha en header, men vet inte hur man gör..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback