Uppe mä tuppen.

Jag ä vaken utan att jag ska jobba. Jag vaknade min vanliga tid 05,20, blängde lite på klockan å somnade om. Sen tio minuter efter dä vaknade jag av att jag hade ont i nacken. Dä förträngde jag. Å sen däremot kom Katt-Linus hoppande rätt i mitt ansikte. Då skrek jag Liiiiiiiiinuuuuuuuuus, å så va jag vaken.
Gyllene morron. Verkligen.

Hade Erik Edman vatt mä igår hade Sverige vunnit. Lätt som en plätt å lista ut. Jag borde bli analysator..eller kommenentator..skjuuuut...skjuuut..skjuuut!
Men åhh skjuuuut dåååå!
Inlevelse ä min bästa vän, ibland.

Jag tänker inte äta frukost innan vi åker te Vimmerby.
Förlåt Emma, men du får stå ut mä hungerElins tempErament!

Publiken säger
Postat av: rebecca

Ja, det har du nog rätt i. Jag har väl 11 halvskrivna dagböcker eller nåt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback