Uppe på övertid.

Vid den här tiden brukar jag sova dä sötaste jag kan.
Dä betyder att jag ä aptrött just nu.

men i alla fall har jag varit på sexparty som sagt. Dä va trevligt. Värsta goda maten å värsta trevliga folket. Då blir dä ju inte så mycke bättre egentligen.
 Jag kände å jag klämde å jag rynkade på näsan. Å den största rackarn vågade jag knappt ens hålla i. Herregud.

Bilder från spektaklet kommer imorrn eftermiddag!

På dagen
ska jag bege mej norrut å se Emma å Angie spöa skiten ur alla andra tävlande. Å gör dom inte dä, ja då får dom inte följa mä hem igen!

Gonatt mina skatter!

Publiken säger
Postat av: Erik Keding

Ett sånt där party med sexleksaker och grejer :) hahaha.. kuligt ^^

Tack för att du kommenterade.. det är skitbra :)

Postat av: joel

NEJ! Vi vill se nu!!!

PROTEST! PROTEST!!!

hmmm... jag hoppas för din skull att det blir mycket snusk sen för att kompensera all väntan ;)

2008-03-15 @ 00:31:02
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Emma

Hörrö du! du ska inte skryta över oss innan vi vunnit.. för det är inte säkert att vi gör det! och då blir det ju lite synd om mig sen när alla tror att vi är asbra.. egentligen så är vi ju inte det!!

2008-03-15 @ 07:25:18
URL: http://www.emmakennmark.blogg.se
Postat av: Maja

Mmm, det där med träning är jobbigt. När jag kommit igång blir jag oftast alltid sjuk också. Det är skitskumt. Troligen kommer jag kanske igång för mycket. Chockar kroppen liksom. Skyll mig själv. :P

Hoppas du får en trevlig helg!

2008-03-15 @ 08:05:07
URL: http://totalblackout.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback