Va ä dä mä folk egentligen?

Här där jag bor har jag märkt att dä finns värsta konstigt folk. Idag försökte tanten på bottenplan försöka para ihop mej mä hennes son. Han va en "duglig ungkarl på 28 år". Å sen kollade hon på mina fingrar å sa att jag hade ju minsann ingen ring. Då sa jag att "Naee dä har jag inte..än". Hon förstod nog inte att jag ville få henne å tro att jag redan hade mitt på dä torra, för hon bjöd ner mej på fika nån dag. Ö-öuw!
 Å så vaknar hon av när jag startar bilen 20 i 6 varje morron.
 Folk har mer koll på mej än jag tror här.
Scary!

Dä verkar bli en kväll i ensamhetens tecken dä här.
Jenny vill att jag kommer te henne, Malin ville på Hulingen.
Men jag, jag får väl se på melodifestivalen som inte ens ä kul..


Publiken säger
Postat av: Cassie

Haha, illa där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback