Vi växer, bloggen å jag.

*~Besöksrekord igår igen, woohoo~*

Jag har storshoppat på Willys precis. Så nu har jag mat så dä räcker skitlänge.
Bra, för nu blir dä en kockfri vecka på jobbet igen.
Dä gillar vi inte! Matlåda är inte the shit.

Dä ä knappt så jag vågar gå utanför dörren här nu när jag vet va mina grannar håller på å smider för planer. Jag parkerar bilen sen kutar jag in fortare än blixten å vägrar kolla in i deras fönster. No more fönstergluttning alltså!

image698
Kolla här vilket lurendrejeri!
En skitliten har smugit sej in bland dom stora.


Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Haha, japp, det tog mig bara typ en timme att klara det :P

Vilken besvikelse! De fuskar när de gör smågodisar sådär, då får man ju mindre godis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback