10 år i pingisbranschen.

Jag träffade en av mina gamla pingistränare förut. Dä va längesen, sa vi.
Sen kom dä:

Han: Speler du ingen pingis längre?
Jag: Njae, jag har vatt på väg några gånger..
Han: Ja, jag tycker allt du ska komma upp..
Jag: Ah, men nu ä dä slut för säsongen väl?
Han: Ja, men i höst vill vi se dej igen..

Slut för säsongen, peew.



Va han inte vet, är att jag ä en jävel på spelamotvägg-pingis nu för tiden.

Jag tar fram racket å klappar lite på dä..å så kan jag stå å studsa bollen i en evighet. Jag har alltid kunnat konsten å roa mej. Jag är nog ungefär lika störig som hunden som ylar här hela dagarna.

Publiken säger
Postat av: therese

Svar: Nej, det är nästan så jag kan säga att han är snyggast och vackrast i världen. Jag får ont i magen när jag ser på PB.. haha =)

Postat av: Amanda

Åh hatar hundar som ylar. Jag har en också.

2008-05-15 @ 22:37:21
URL: http://ammielo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback