10 saker.

10 saker jag borde sluta mä:

1. Säga "men kära nån" hela tiden om allt å till alla.
2. Dra av mina naglar så fort dom blir lite långa.
3. Lägga mej för sent på kvällarna.
4. Tokshoppa den 25e varje månad. It makes me fattig.
5. Hata mat jag inte ens har smakat.
6. Äta mjölkgrejjer. Jag är hobbylaktosintollerant.
7. Drömma om ett hus i brasilien.
8. Kolla i mitt kylskåp 50 gånger om dan. Dä flyger inte in nåt.
9. Titta på efterlyst. Dä gör mej till en fegis.
10. Tro på spöken.

Publiken säger
Postat av: Anonym

[email protected]

2008-05-04 @ 19:17:58
Postat av: Joel

men spöken finns.. fast bara på natten..

Postat av: t0tta

Varför ska du sluta drömma om ett hus i Brasilien?

2008-05-05 @ 17:04:11
URL: http://t0tta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback