Festival här snart.

Dä är 22 dar kvar te festivalen börjar..alltså är dä ungefär 20 dar kvar te min å Tanjas förfestival börjar. Dä kommer bli en 5 dagars fest. Så..om nån vill ta hand om oss på söndagen sen så går dä bra. Allt som behövs är å ge oss pm när vi ber om dä..å hämta pizza när vi blir hungriga.
..å gärna öppna fönstret oxå så vi får lite frisk luft..

Anmälan kan göras här i bloggen, senast den 16e juni helst.

Vem vill inte ta hand om två slitna ragator?



Å mina vänner, ni vet va som gäller.
Tacos på torsdagen 18.00. I vanlig ordning.
..å så dansar vi på rööööd..

Min jacka förstör bilden. Typiskt mej.

Vilka av er kommer hit te Hultsfred?
..jag vet..jag gillar inte heller frågor i slutet av bloggen..

Publiken säger
Postat av: Bananbloggen

Jag kommer... På tacobuffé alltså! Hehe :P

Postat av: Sofia

Bjuder ni på så där mycket tacos kan jag helt klart tänka mig att slava

2008-05-21 @ 22:12:46
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff
Postat av: Emma

Jag anmäler mig till tacosen.. dock inte till söndagsjobbet!! Det är nog smidigare att ta hand om Ida och Adam själv i en vecka.. hihi..

2008-05-22 @ 07:13:42
URL: http://emmakennmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback