Frågor å svar.

Vart bor du?
Just nu 7 minuter utanför Hultsfred. I Silverdalen.
Dä låter finare än va dä är.  Men, jag ä faktiskt född här.

Vad heter din bästa kompis?
Jag har 3.
Tanja, Malin å Jejja♥

Va du busig när du va liten?
Tror dä, i alla fall när jag va halvstor..sådär 10-11.
Mamma å pappa trodde jag va på fritidsgården. Dä va bara mötesplatsen.

Vad saknar du på tv?
 Ge mej BigBrother, Farmen, Club Goa, Robinson,  Bachelor å alla dom där tebaaax. Tack. Å dä där som hette nånting mä paradise..hmm. På hotellet ni vet. Aah.

Vad ska du göra idag?
Åka till lovely stugan å jobba på brännan å hoppas på att lilla Adam inte ramlar i plurret, å att jag får fika.


1. Fröken Tanja som jag delar dom flesta upptåg mä.
Hej Tanja!
2. Miss Malin som blir helt galen efter en flaska vin.
Hej Malin!
3. Blivande mamman Jessica som här testar sej själv i Vickans stil.
Hej Jejja!

Publiken säger
Postat av: Tutten Lena

Jessica "aka" Jejja har jobbar hårt på brännan, även push-up bh:n har fått sig en rejäl åtstramning med banden på ryggen. Vilken kvinna, hon kan ta hand om sig själv. EDIT: Paradise Hotel hette serien och Natacha Peyre flummade runt med riktigt stora bröst och en osäker inställning till livet :)

2008-05-23 @ 11:39:36
Postat av: therese

Men åh, va typiskt =p Stackars dig =p

Postat av: joel

Men du svarade ju inte på frågan som är så uppenbar att den inte behövs ställas..



"Är du hård i magen idag?"

2008-05-23 @ 13:36:45
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Mm ibland är det så, ibland bloggar man mycket och ibland inget alls. Jag gör det jag känner för. Hoppas du får en bra helg, kramis.

2008-05-23 @ 15:09:17
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Lotta

Skulle vilja se Malin galen =)

Hon är alltid så skärpt o duktig när hon jobbar på "coop" =)

Ha de gott !!

2008-05-23 @ 23:11:05
URL: http://lisenj.blogg.se/
Postat av: jessica

men hallåååå.. det va inget kort att lägga ut på blogga.. alla kanske inte uppmärksammar min polotröja som börjar på halsen... mitt i inget.. du din busa. även om man tittsen växt är det inga sånna jö kör en mer loose fit på dem liksom :)

2008-05-26 @ 19:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback