Fredagshäng.

Jag har fått en ny granne under mej. Han heter Tobias å han har jag känt sen urminnestider. Nu jävlar ska han få arbeta här uppe hos mej. Här ska sättas upp tavlor å gömmas tvkabel å här ska fixas persienner å grejjer. Dä blir skitbra. "va gör du där  uppe?"  "inget, ska duscha sen dra, va gör du där nere?". Dä gäller att man håller koll på varann nu. Kanske borde föra statistik.

Nu ska jag iväg på fredagshäng mä Emma å Kristin.

image860
Här ä dom. Pinglera. Randy-Emma ä alltså min syrra.
..å hon klagar på att jag har olika strumper ibland..

En gång yttrade jag orden
"Men Emma!! Du ä inte min kompis, du är min syster!!!"

WorD


Publiken säger
Postat av: Emma

Var det bästa bilden du kunde hitta på mej eller?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback