Grattis till EgoElin.

Grattis mejsjälv. Nu är jag 24 år, på papper.

24
. Förstår ni hur många år dä är?
Inte ens alla fingrar å alla tår tillsammans räcker.

Jag har i alla fall haft kalas, å jag har jobbat å jag har varit i stallet.
Kalla mej hyperaktiv, för dä gör jag.
Bland annat har jag fått en rosa volleyboll. Min sommar är räddad.

Egentligen ska jag städa nu.
Men dä behöver man ju inte när man fyller år faktiskt.


Publiken säger
Postat av: t0tta

Happy födelsedag på Elin!

Happy födelsedag på Elin!

Happy födelsedag på lilla EEEEEEELLLLIIIIIIINNNNNN!!!!!

Happy födelsedag på dig!



*sjunger fruktansvärt falskt, men från hjärtat* =)



Postat av: Tobias

svar: kameran är min viktigaste pryl :D

2008-05-19 @ 21:37:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis

2008-05-19 @ 22:22:46
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott!

2008-05-20 @ 10:17:07
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback