home sweet home.

Min syster har efterlyst mej. Dä kan ni se HÄER.
Men nu kan du va lugn, jag är hemma. Hel å ren. Eller, hel i alla fall.

Jag å Kristin har ju som sagt vatt ute på äventyr .I Vaggeryd av alla ställen på jorden. Där dom ä sådär tokit dåliga på å spela pingis. Vi fick en guidad tur på sådär 5 minuter, sen satt vi mest å kollade på en sjö.
Sen åt jag en hel gaffel mä potatissallad. Å en bulle.

Vi spelade spel oxå. Å enligt Kristin å mej så vann vi stort, enligt dom där trollen så förlorade vi. Delade meningar ä bra skit. 

Tyvärr så råkade jag ju glömma kameran, och vid dä här laget har ni förmodligen fattat att om jag inte tar bilderna själv så vägrar jag smila upp mej. Hm.

Nu ä jag faktiskt trött. Jag har blivit nästantvingad å se på 3 filmer idag. T.R.E
Dä ä nästan mer än jag ser på ett helt år i vanliga fall.

Glöm inte vem som fyller år imorrn!

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback