Jag ska på utflykt.

Jag ska till Rumskulla. Mamma ringde å frågade om jag ville mä,
 å eftersom jag lider av tristess just nu så ä dä väl lika bra.
"Till Rumskulla?!..i så fall ska jag ha glass"
Jag vet inte riktigt men jag tror på dä där mä å muta sej själv.
Vi ska tydligen titta på den suupergamla eken som står där..å på ett torp.
Jag känner på mej att dä här kräver bildbevis.
För sånt här, är inte min grej.


image854

Jag själv i min tatuering.

Publiken säger
Postat av: Fredde

Måste jag skriva här varje gång jag läser?

2008-05-01 @ 14:17:16
Postat av: Emma

Attans.. jag skulle just erbjuda ett par timmar på klubben.. städdag.. klubben bjuer på körv mä brö! hade vatt nåt om du inte redan hade åkt..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback