Jenny pratar mä kuddar.

Jenny: Men för i helvete din jävla idiotjäveeeel!
Jag: Pratar du mä en kudde nu?
Jenny: Jaaa.

Sånt är helt normalt på vårat jobb.

Jag håller på å tvättar å sånt. Dä betyder att jag måste springa upp å ner i trappuppgången hela tiden. Varje gång jag ska förbi "den därs" dörr smyger jag tyst på tå så hon inte ska kunna höra mej, skulle hon höra mej skulle hon komma ut å fråga om jag redan hade fästman. Förmodligen.
Hon har gjort dä varje gång hittills.

En gång kvar ner å en upp. Wish me luck.

Publiken säger
Postat av: Emma

Varför tar du inte hissen??

Postat av: t0tta

Kan du inte bara säga att du har träffat en kille.. Sen om du har skulpterat honom i choklad, eller nåt, ar ju inte hon med att göra.. Men du ljuger i.a.f inte =)

2008-05-08 @ 03:04:10
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback