jobbar vi för mycke?

Idag har Jenny v arit ledig. Då krävs dä update från dagen.

**JENNY** säger:

bra...hur var det att träffa börje?ja körde han igår ja med

Eliin säger:

jag tog sönder börje på mittenplan på morron..
sladden gick av..inte där nere där den sitter fast utan mitt i..

Eliin säger:

å börje där nere ä ju mycke skönare för han har bättre munstycke..

**JENNY** säger:

va på mitten de var lustigt..annars sitter den ju lite löst där nere.
.alla aggritioner på börje kom fram o du kunde inte hejda dej..
de var säkert så de gick till

Eliin säger:

haha ja men lixom dä va där efter dä där svarta ruggliga dä gick av..
å så ä dä ju som en plastgrej som ska över där men dä va
lixom helt paj bara sådär så jag fick försöka hålla ihop dä

Vem Börje är? Dä ä dammsugarn.


Publiken säger
Postat av: Malin

Jag tror nästan jag förstod vem Börje var på de första raderna:)

2008-05-27 @ 16:09:44
Postat av: Tobias

svar: dt spelet som är så enkelt :D

Postat av: therese

Fast även brunetter kan föröka sig, precis som blondiner. Så det är ingen bra liknelse.. Jag säger inte att det är någon sjukdom heller, jag säger att det ofta sägs så när man läser om det. Vilket som så är det meningen att det ska vara man och kvinna för att man ska få barn, inte att man ska vara kvinna kvinna, man och man och sen vara tvungen att adoptera barn eller låta en man sköta det ändå. Det bevisar ju bara ännu mer hur fel det är.

2008-05-27 @ 17:18:44
URL: http://tyttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback