länkad.

Jag har blivit länkad av Therese. Såhär ser dä ut.

"Elin: Också en jobbarkompis, som hotar slänga mej i torktumlarn haha. Allt hon skriver är nog ganska genomtänkt, för tänka mkt de verkar hon göra.
Jag gillar hennes blogg."

G.E.N.O.M.T.Ä.N.K.T.  Cute. Ibland tror jag till å mä att jag tänker för mycke.
Naturligtvis inte på nåt vettigt som kan rädda världen eller så.
Ibland funderar jag på om jag ser saker mörkare än alla andra eftersom jag har tokbruna ögon. Å dä ä inget å skratta åt för dä kan man faktiskt aldrig veta. Eller så funderar jag på vem av två siamesiska tvillingar som bestämmer. Eller hur dä kommer sej att just hästen är ett sällskapsdjur å inte älgen. Typ.
Å vem som har bestämt högerregeln. Den ä jävligt dålig.

Nu ä dä dags å sova. Jag skoner er från egobilden.
..mä tanke på inlägget nånstans down under..

Gonatt♥


Publiken säger
Postat av: Pernilla

Jodå det är ok här, själv då? Kramis

Postat av: sandra

Svar: hahah, ja har aldrig bakat bullar men jag kan tänka mig att jag med skulle tröttna medans det jäser.. hihi... men i bland när man bakar ngt gott skulle jag bara kunna äta smeten. hihi



Hoppas du haft en bra dag.

2008-05-20 @ 22:50:14
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: t0tta

Men vem vet.. Nånstans där inne, FINNS kanske lösningarna på all världens problem ;)

2008-05-20 @ 23:07:18
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback