Laxarna å Jag.

Om jag hade hunnit nu så hade jag bloggat om igår. Men dä gör jag inte, för jag ska åka till världens bästa ställe. S.T.U.G.A.N. Om ni har tur lägger jag in en film sen..en film där jag försöker få alla å vinka in i kameran å där Bert, även kallad min farbror, joddlar på sitt eget lilla vis.

Heej så länge!


jag bjuder på den här, inte mä nöje. bara för å va snäll.
dä ä norrlands-jonte i närbild, men dä ä inte han ni ska fokusera på.
dä ä mej- såklart. jag står där bak å nappar ben ur laxar.
breve mej står kossorna..dom  va ett mysterium utan dess like.
..å jävligt långa..

Publiken säger
Postat av: Ingeborg

Nejmen man tackar man tackar!

Postat av: Pernilla

Heeej!! Jodå det är skönt med helg och vädret är jue på topp, kan jue knappt bli bättre :)

Hur är det med dig då, hittas det på nått skoj? Kramis.

2008-05-31 @ 13:54:14
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: joel

Jag tycker du gör dig mycket bra i helvit kropssdräkt och plastmössa...

2008-06-01 @ 09:20:52
URL: http://joelsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback