Lucky me.

Ibland har man tur. Mitt i min påbörjade grovstädning här hemma fick jag ett mess som löd "va gör du?" jag svarade att jg städade. Såklart, jag ä ju så ärlig. Å sen kom nästa fråga "ska du mä på fotbollen sen?" Klart jag ska. Fuck städning, fuck folkrace. Fotboll it is. Just för stunden.
Å städningen..den tar jag imorrn.
...så har jag sagt nåra dar nu..

Beeeärrrbeee, som vi säger på dataspråk, som jag brukar säga.

Publiken säger
Postat av: Annelie T

Jo, det känns som inte lika jobbigt att spela tv-spel som att fara på gymmet ;) Det är en bräda man står på¨som registrerar alla rörelser man gör och hur bra balans man har. Och så har man en tränare som guidar en igenom alla övningar. Finns både yoga, muskelträning, aerobics och balansövningar och det är faktiskt jätteroligt :D

Postat av: Kim

I princip ALLT är roligare än städning så...

2008-05-27 @ 20:04:52
URL: http://qrious.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha tack så mycket, men jag har bara tur när jag tänker ;)



Brb.. Tog evigheter för mig att fatta det där.. Fast ni säger väl inte "R"?

2008-05-27 @ 22:02:34
URL: http://metrobloggen.se/soffipoff

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback