Michael Michael.

Jag har precis sett två gamla avsnitt av prison break . Jag skiter i att jag har sett dä innan, dä gör ju lixom så jag kan hålla full fokus på Michael. Jag såg dä inte ens mä text. Hade jag fått bestämma hade dä vatt textat, men dä fick jag inte..GranneTobbe bestämmer reglerna down there. Å så åt han upp 4 av mina bullar å försökte tvinga mej å dricka kaffe.
Vi har dä bra här på våran gata.

Annars idag har jag vatt hos Emma å käkat tacos mä henne å lillebror, å jag har jobbat ett kort men intensivt pass, å jag har nästangråtit åt grejjer som ä helt sjuka. Its all about that bäbis.

Å förresten så läser lillebror min blogg. En gång när mamma frågade sa han:
"amääh! jag kan ju inte läsa min egen syrras blogg!!"

Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback