råddjur vs rådjur.

dä här tar emot
men här ä Gerry när han kör sin blåvita saaab.


Han har erbjudit mej 20 kroner för dä här inlägget.
Eller nåt.

Inga kommentarer om att dä va bra kört tillåts. Okej?

Publiken säger
Postat av: Tobias

svar: som jag då ;)

Postat av: Emsan

Ja, det är lätt att tröttna på det mesta. Jag har lyckat med att bli klänningoman så det finns en del i garderoben. Men ändå har jag liksom aldrig något att ta på mig. Hmm.

2008-05-26 @ 21:29:40
URL: http://emmaa86.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Aha oki...vill du ej utbilda dig till nått då? Eller du har det kanske bra som du har det? Ha det fint, kramis.

2008-05-26 @ 23:13:29
URL: http://candygirl84.webblogg.se/
Postat av: Anonym

men vilken kille det där verkar vara.. kunna köra bil så bra.. åh tänk den som kunde det..

2008-05-27 @ 13:34:53
Postat av: anders

pinglan jag far nog allt ta och aka ut i skogen med dig nar jag kommer hem och kolla pa folkrace..

2008-05-29 @ 06:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback