SöndagsNöjen.

Min första tanke när jag vaknade idag på morron va att jag skulle gå ut å gå. Dä har jag inte gjort. Istället började jag möblera i mitt sovrum. Skittidigt. Jag drog soffan å sängen å allt möjligt.

Sen har jag hunnit lida av lite beslutsångest. Konfirmation eller Ikea.
Nu som först har jag bestämt mej. Jag ska te kyrkan.

Ganska bra beslut mä tanke på att mina pengar den här månaden kommer gå åt som smör i solsken, till fest. Juni ä en dyr månad.
 För, man måste ju helst va överallt lixom.


Tips för en lyckad festival:

Köp hem frysta hallon å en jävla massa piggelin.
Å se till å ha is i frysen å sprite i kylskåpet.

Publiken säger
Postat av: Despina Minelli

hehe ja han är för rolig den där rölla=) jag tror jag är släkt med honom med på nåt vis. kan morfar och han vara kusiner? hmm morfar är iaf släkt med honom på nåt vis:) mm dom där bilderna såg inte helt fel ut!

Postat av: Tobias

dom där drinkarna såg goda ut :D

2008-05-25 @ 11:26:35
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Ingeborg

Det där såg asgott ut! Nu blev jag supersugen på goda drinkar!

2008-05-25 @ 13:34:00
Postat av: Despina Minelli

där har vi det nu har vi nästan rett ut hela släktträdet :D nej den där snygg-erik tar vi allt o skiter i. gessla o håkan är vad som gäller!! va det nåt ös på kristus i kyrkan? Ha det gott!

2008-05-25 @ 17:17:30
URL: http://despinaminelli.blogg.se/
Postat av: Erika !

VAd goda dem såg ut! Man blir lite halvtörstig =)

2008-05-25 @ 18:54:09
URL: http://laerika.blogg.se/
Postat av: Fredde

Tack för hjälpen. Nu har jag lyckats återfinna min bortsprungna vän.

2008-05-25 @ 21:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback