Utmaning.

Therese, en av pärlorna på jobbet fixar utmaning.
Å jag tar den i brist på annat.

För fem år sedan:
Va jag 19 år å förmodligen hyperventilerade jag eftersom jag skulle på balen å jag skulle ta studenten å hela kittet. Å dä här fick mej just å känna mej gammal som gatan.

För tre år sedan:
Va jag 21 å jag har egentligen ingen aning om va jag gjorde.

För ett år sedan:
Va dä 8 dagar kvar till jag fyllde 23 år.

Igår:
Jobbade jag, sen åt jag tacos mä Tanja, å sen råkade vi ju hamna på fest till
04.30 idag på morron.

Imorron:
Ringer klockan vid 5 å jag ska jobba till 15 å sen solar jag nog.

Om ett år:
Ä jag förhoppningsvis rik som ett troll å bor i Brasilien.


Publiken säger
Postat av: Therese

Ja vi syns imorgon, då ska jag slänga tvätt på dig

2008-05-11 @ 20:53:12
Postat av: anders

med flan i brasilien

2008-05-13 @ 07:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback