Erik å jag delar säng!

När man kidsitter over night får man räkna mä att dä är full rulle från ungefär halv åtta på  morron. Dä är inte som när man vaknar upp hemma direkt. Då behöver man inte bli människa på flera timmar efter själva uppvaknandet.
Men nu spelar dom. Å jag kollar Gilmore Girls. Skönt.
Mamma å Håkan är på g hem oxå så snart går jag av mitt pass.

Igår natt drömde jag att jag å Erik Gadd delade säng, täcke å kudde.
Å så vaknade jag av att han sjöng tvåhundratusen mä sin pipiga röst rätt i mitt öra.
Jag blev skitarg på han! Förstår man ju när dä skär i örona!


Den här bilden tog jag på han i somras när jag å Tanja va i Lysekil.
..jag borde kanske satsa på å bli paparazzi..


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback