Hästlivet i all sin glans!

05,23 vaknade jag av att jag hade kramp i foten.
Dä kändes lite..sådäär! Pigg va jag oxå!

Jag drömde att jag va på hästtävling. Dressyr å hoppning i kombination..skitkonstigt. Jag å Emma hade en häst ihop som va helt skitstor å inte fick stå i ridhusstallet för ingen vågade gå in där då.
Ibland saknar jag dä där riktiga hästlivet. Man gjorde inte annat än å lukta häst. Jag å Jejja brukade till å mä sova på höskullen..mä varsen högaffel breve oss som vi kunde använda om dä kom nån objuden gäst. Dä gjorde dä inte. Däremot kom dä bjudna gäster. Ja herregud vilket liv vi levde.
Jag köpte Ami när hon va 9 år. Nu är hon 22.
Man hinner mä mycke på 13 år!
Man hinner rida rakt på ett hånglande par, man hinner skena mitt på stora vägen, man hinner vägra gå in i ridhuset X antal gånger, man hinner va mä i ponnyallsvenskan, man hinner va lika rädd för ensilagebalar varje gång man ska förbi å men man hinner bara kastas av 2 gånger!


♥♥♥

Publiken säger
Postat av: Sofia

Det finns inget som slår kärleken till sin häst <3

Postat av: Kotteby

Är du gubbsjuk?

Hahahahah..........

Det var otroligt roligt sagt.

Du är ball du!!

Jag skrattade högt....

2008-11-08 @ 10:28:30
URL: http://www.kotteby.se
Postat av: Ämma

Haha, ja då kan det bli lite jobbigt ;)

Att alla ska vara beroende av en hela tiden, haha!



Njaae, tror jag säger pass på den.

Håller mig till Lindvallen, som gäst :D

2008-11-08 @ 12:49:04
URL: http://boodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback