Morrrn Morrn!

Mina drömmar börjar gå överstyr. Inatt drömde jag att han i Prison Break, han den stora svarta som va ledarn i fängelset, var hemma hos pappa. Å min vd på jobbet ringde mej å beordrade alla oss andra å ta på oss handbojer. Men inte riktigta, dä skulle va sånna leksaksgrejjer. Vi skulle få han å tro att vi redan satt fast.
Som om inte han av alla människor skulle se skillnaden.

Ibland undrar man ju alltså!

Nu håller jag på å laddar för lite Västervik. Snart ska jag åka upp te pappa å sparka liv i min kära lillebror som oxå ska följa mä.
Om jag ens vågar åka dit utan handbojer.

VAAAAAAAAAAKNA!

Publiken säger
Postat av: Sofia

Mina drömmar har visst börjat smitta av sig ;) Så du ska ge Norge en chans till?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback