Nu jävlar är vi på gång igen.

Okej. Nu ska jag ta tag i dä här.
Dä blir ju lite knackit när man är sådär sjuukt upptagen som jag kan va.
Även att jag inte gör ett skit egentligen så gör jag mer än vanligt.
..konstigt dä där..

Klockan 14,00 ska jag te mamma å käka. Potatis!
Men som sagt mååste man ju äta potatis. Tydligen. Usch.

Förresten har jag gått 1 mil igår OCH 1 mil idag.
Dä gäller att man inte slöar till.
...dä känns i bena..



Publiken säger
Postat av: Suzette

Det behöver man inte alls.

man kan koka makaroner i en liten gryta bredvid.



De kan du hälsa din mamma :P

Postat av: t0tta

Potatis är gott, potatis är gott, potatis är gott... Här är också snö.. När jag såg det innan, kröp jag ner i sängen igen och mumlade "Väck mig till våren".. Blä!!

2008-11-21 @ 14:28:22
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback