Skuggan Creeew!

Alltså..här där jag bor..dä ä lite som att vi lever i kollektiv. Man springer fram å tebax te varann på strumperna å man har varandras grejjer å man lånar varandras bilar, man samlar ihop alla te fest på helgerna. Å så äter man bakfyllepizzan å ventilerar va som egentligen hände igår. Men dä värsta är nästan att ingen undanhåller i princip nåt. "Ameeeen! Jag vill inte veeeta!"
 
Här är vi raka å ärliga.
Dä ä ju bra i å för sej..men ibland önskar man att man inte hörde dä där.
Just nu tror jag faktiskt att alla sitter i sina egna lägenheter,
inloggade på msn å dricker säkert cola.
Å hörrni, dä här mä vita helgen, dä gick verkligen åt skogen!




Publiken säger
Postat av: Sofia

Jag vill också bo i en sån lägenhet :(

Postat av: Louise

Heeeej! Det var ett tag sen! Hoppas allt är br amed dig!

Du har iaf en utmaning att hämta hos mig! =)

http://rosaochfluff.blogg.se/2008/november/utmanad-1.html

2008-11-03 @ 07:15:12
URL: http://rosaochfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback