SovaGränsen!

Om jag inte hade satt min sovagräns vid 22,00 hade jag stupat bums i säng just nu. Jag mår helt åt helskotta dåligt. Min förkylning har slått till på riktigt nu tydligen. Jag förstår inte, den va lixom på väg över innan den ens hade börjat..den jävlas mä mej. Jag kan inte prata normalt å jag kan inte andas normalt å jag vill inte äta.
Ska dä va såhär?
Som Sverker, som för övrigt har namnsdag idag, skulle sagt.

Min sovagräns har jag satt eftersom jag ä så übermorronpigg just nu å jag känner inte för å gå upp innan 6. Då blir mina dagar skitlånga.
Men, på fredag ska jag jobba i alla fall. Och på måndag.

Shit, nu måste jag gå ett varv i lägenheten så jag piggnar till.
Jag är nära döden!


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback