Dä här mä mat alltså.

Jag vet inte om dä ä normalt. Men jag hatar å äta spaghetti å köttfärsås ihop. Jag kan bara äta köttfärssås mä makaroner. Idag tänkte jag trotsa mej själv..dä va flera år sen jag åt spaghetti å köttfärssås tror jag. Så jag tänkte att jag kanske hade växt ifrån dä.
Dä hade jag verkligen  inte gjort. Punkt.
..alltså ä jag fortfarande skithungrig..

Tyvärr är allt mitt eget fel. Hade jag inte hällt ut alla makaroner på golvet häromdan hade jag kunnat äta dom istället.
Ingen större skada skedd
, nynnade jag å sopade upp dom.
Eller så fick jag ett utbrott. Dä vet inte ni.

Jag borde sluta ät mat överhuvvetaget. Jag tycker inte om dä!

Publiken säger
Postat av: Lotta

Spaghetti med köttfärssås eller makaroner med köttbullar ska det va', inte tvärsom det går bare inte !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback