Ett stycke yrväder!

Jag har ett träd utanför här som jag håller koll på. Innan jag åkte te Hultsfred va dä 5 löv kvar. Nu är dä bara 4. Dä är sega jävlar dä där alltså.
Snön tänker jag inte ens kommentera!

Jag har varit ute å gått mä Emmas hundar precis. Den lilla valpen lider av en släng av damp tippar jag på. Å Anige, stjärnhunden, mä honom körde jag lite uppletande. Han va ganska dålig. Hur svårt ska dä va å hitta en liten liten godisbit i sktihögt gräs egentligen? Använd nooosen!
Herregud. Jag låter som en brukshundsklubbare!

Men jag skrek inte Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit mä min pipigaste röst.
Jag skrek HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR mä min något hesa knappt befintliga röst!
..dä va nog enda skillnaden..

Publiken säger
Postat av: anders

Det ser alldeles extra mycket ut som det ska tycker jag! Men så är förstås datoroerna bättre här i stan...

2008-10-31 @ 13:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback