Frågorna fortsätter. Jävla många.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
4. Varav en som jag tänkte bränna på bål en gång,
 men tyvärr har jag den kvar.

23. Hur många landskap har du bott i?
Småland räcker för mej! Å Norge då, men dä vet i tusan va dä heter.

24. Vilka städer har du bott i?
Silverdalen, Hultsfred å Stranda. Riktig jäkla storstadskvinna dä här. Hm.

25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota?
Strumpor.
"Tanja ska vi inte ha skor?" "Neej, vi springer på strumperna!"

26. Är du social?
Vet inte egentligen. Lite kanske.

27. Vilken är din favoritglass?
Konsums choklad/vaniljglass. Som balsam för själen!

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Vet inte. Jag käkar inte efterrätt så ofta.
Mest när vi tjatar sönder kockarna på jobbet.

29. Tycker du om kinamat?
Nja, sådär. Jag gillar ju knappt mat överhuvvetaget.

30. Tycker du om kaffe?
Nej för satan!

31. Vad dricker du till frukost?
Pappa, du kan sluta läsa här. Men hemma dricker jag PM nästan jämt.
På jobbet där jag oftast äter frukost dricker jag äppeljuice.

32. Sover du på någon särskild sida?
Nej, jag rullar omkring efter behag.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback