Hanteringen av Ooodöda.

Jag läser en bok nu. Hanteringen av odöda. Dä ä en skräckroman, alltså egentligen verkligen ingenting för mej! Den ä helt sjuk å jag ä livrädd hela tiden å vågar inte titta upp över boken när dä ä mörkt. Dä handlar om att alla döda i Stockholm vaknar upp! Iiiiiih! Jag ryser ungefär hela tiden jag läser!
Den börjar mä att ingenting går å stänga av. Alla lampor lyser å allas tv ä på hela tiden, dä går lixom inte. Å så på jobbet igår sa Evy till vaktmästarn
"du får kolla på fläkten i köket, den går inte stänga av"
Herrejävlar tänkte jag, nu ska dom döda börja vakna!

Mitt jobb vore rätt plats, där spökar dä. På riktigt.
Jag vägrar gå upp på huvudbyggnaden själv t.ex.
Dä skulle aldrig falle mej in!

Dä kan hända att jag ä extra känslig, men fan, dä ä läskiiiiit!

..mitt första boktips nånsin skulle jag tro..

Publiken säger
Postat av: malin widén

asså hur kan du göra din blogg så kul med en massa andra roliga texter och bilder. Jag fattar noll kan bara använda de tråkiga mallarna som finns.

HJÄLP!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback