Jag vann, bara så ni vet.

Jag spelade ju som bekant pingis igår. Dä va kul. Bara å komma in där å se alla bord gav mej ett lyckorus. Typ. Men såklart behövde inte Ibbe mej, han bara gled in där å berättade för alla hur mycke han skulle äga dom ungefär. Han ä i alla fall  inte blyg. Efter mycke tjat fick jag mä mej mamma i alla fall. Lätt match.
Sen spelade jag lite mä Jenny.
Lottas unge.

Å sen fick jag va mä å spela vinnarbord. Annars blev dä ojämnt antal för dom som tränade. Woohoo. Jag vann.
Jag kan inte låssas förlora även om dä kanske hade vatt snällast. 
Hade jag förlorat mot nån av dom hade jag skyllt på att jag inte hade mitt eget rack.
..dä snodde Ibbe..

"Så du har fått ett återfall Elin?!"
Njaaaa!

Efter pingisen tog jag en promenix mä Kristin.
Som straff för att jag råkade äta paj på jobbet igår.
En straffrunda, som mormor brukar kalla dom.

Nu ska jag åka å jobba. Skitkul.

Publiken säger
Postat av: malon

Fan va kul att du var och spelade pingis! =D Om du börjar meddet igen kommer jag vara där och heja på dig. Asbra att du inte låter nån förlora - way to go!!

2008-10-17 @ 15:38:41
Postat av: Jara

Grattiis vet hur det känns och känna sig som en vinnare ;) haha

Postat av: Emma

Men gratulerar så mycket! :)

Hoppas nu att du ägnar helgen åt att fira ordentligt!

2008-10-17 @ 18:13:03
URL: http://fashionbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback