Pump It Up.

 För dä första stod vi i Hultsfred igår å väntade på en buss som inte ens hade en tanke på å komma. Då ä dä tur jag har en syster som gör allt för att jag ska få roa mej.
Tack för skjutsen i fläskmercan!
Sen råkade jag bli åksjuk oxå. Men dä sa jag inte högt, då hade hon kastat ut mej. Jag återhämtade mej rätt fort efter att vi kom te pumpen. Jag tog lite luft å löd INTE Jennys stoppafingrarnaihalsenåspyyyy-råd.

Å så har jag gjort dä igen..kläckt ur mej "Nej men alltså, vi är gravida".
Dä ä vi ju inte! Men han gick på dä å gratulerade oss så jääättemycke å önskade lycka till å allt. Jävla gubbstrutt.

Vi tog en svängom på dansbanan oxå, i vanlig ordning.
Vi krockade inte mä nån. Inte ett enda par.
Bara dä va ju värt å fira!

Vi hittade i alla fall en buss å åka mä hem. Te Vimmerby.
Där bor ju inte jag
. Men jag hyrde in mej på Jenny å Niklas soffa.


Säga va man vill, men jag gör mej som mamma. Eh.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback