Shit shit va hemskt!

Herrejisses vilken dröm jag hade inatt!
Jag hoppas verkligen inte dä va en sanndröm. Då vet jag för dä första nån som skulle halvt slå ihjäl mej, Jenny heter hon. Å för dä andra skulle dä kännas bra jobbigt.
..bland annat hade dom spårat "41åringen" till mitt nummer..

Jag har faktiskt haft en sanndröm en gång. När vi va i Norge.
Dä va rätt läskit för jag berättade för Tanja på dagen va jag hade drömt skulle hända på kvällen. Å allt stämde..in i minsta detalj. Scaaaaaary!
..husker du Tanja?..

Publiken säger
Postat av: DespinaAngelica

hihi=) jag tror dej, det kommer bli höstens grej det där med spislocken. eller så kan du leka magnus och brasse: "vilken ska bort?" haha.. läskigt med drömmar jag ahr ocksåp haft en sanndröm.inatt kan du väl drömma att du och jag och håkan reser bort till en paradisö?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback