Utmanad, dä va inte igår.

Jag har blivit utmanad å skriva 7 saker om mej själv.
..jag har gjort sånt här innan men nån kanske har råkat missa..

Jag kan inte göra kullerbytta. Å ändå har jag varit
barngympeledare i sådär 4-5 år.

♥ Jag är inte rädd för tandläkarn eller spindlar. Inte ett dugg.

♥ Jag har sjungit Poison mä Tanja på ett hotell i Norge, utan
bakgrundsmusik stod vi å skrålade. Pinsamt, såhär i efterhand.
..just då va dä jättekul..

Jag kan inte ta i strumpbyxor utan att varenda hårstrå reser sej.
Jag hatar hatar hatar dom.

♥Jag har aldrig ätit kroppkaker i hela mitt liv.
Dä låter äckligt å dä ser äckligt ut.
..lårkaka, moderkaka, kroppkaka..brukar va mitt försvar..

♥ Jag är hemligt kär i Dregen å Håkan Hellström.
..å lite i Olof Mellberg å Per Gessle..

Jag har bara ramlat av min häst 2 gånger. På 12 år.
..jag sitter som gjutet..

Publiken säger
Postat av: Lotta

Strumpbyxor ?? Har aldrig hört om nå't sån't innan ! Jag däremot tål inte frigolit =/ Men det är nog samma fenomen =)Ha de gott =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback