BildBevis.

Personalfest a la Fredensborgs Herrgård!


1. Ä dä gratis i baren råkar många hamna där.
Jag å Jenny blandade drinkar som aldrig förr. Grymma va vi!
Vi va även mä i disk(o)gruppen, så vi agerade servitriser, vilka klippor vi va!
Inte en enda tappad tallrik, så julborden ä dä vi som jobbar. Kanske.

2. Vissa tog sej en svängom uppe i Bullerbyn!
Även jag å Markus, men han fattade inte hur man snurrade tydligen.

3 å 4. "Men hallåå dä ä i buullerbyn partyt äääär"

Bullerbyn ä alltså själva offentliga samlingsplatsen, typ.
Alla va ungefär jättelångt inne i bubblan.
 Å varför hamnar man alltid i "du ä så braaaa"-stadiet efter ett tag?
Dä sjöngs snapsvisor å käkades kräftor, vårrullar, västerbottenpaj å allt möjligt. Å eftterätten va nånting mä honung..resten fattade ingen.
Nån vaknade upp i receptionen idag på morron, nån ramlade över glassdisken, nån avtackades för 15 års tjänst, nån ville efterfesta i bastun, nån avvek tidigt.
Själva festade vi från 14,30-03,00 ungefär. Å att jag inte är död vid dä här laget ä rätt märkligt. Allt gick ner igår, precis allt. Å hela tiden.

Rätt skönt å se en helt oseriös bild av alla, faktiskt.
Dä va galet, och fantastiskt!


5. KockAndreas som diskare. Dä gick inget vidare.
6. Allas vår VD. Hon va på hugget.
7. MatTime

"Alltså, när jag börjar se dubbelt, då ä dä illa, jag ser två chips nu!"
/Jenny

Publiken säger
Postat av: jenny

haha fy fan vad bra:)ja kommer inte ihåg de där med chipsen förens nu hahah.

2008-10-01 @ 14:25:11
Postat av: Anonym

Tja där! Vet du om de brukar behöva folk till julborden? Måste ju fan ha lite extraknäck känner jag. Fast att jag inte vill egentligen... Suck. Jobba. SÅ JOBBIGT!

Postat av: Christel

Det var extra kul o kolla på alla korten dagen efter haha. Nu har jag också hittat hit igen, gillade inte förut när bloggen ändrade på sig för då hittade jag ingen längre hehe...

Tur att ni inte sprang på några spöken t.o.m jag var skraj när jag kom hem.

Fler personalfester borde vi ha!

2008-10-04 @ 10:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback