Im sorry!

Unskyll mej, men igår va jag borta hela dan!
Först va jag på jobbet från 6-15 å sen börnde vi iväg te Linköping.
Jag köpte skor å en hylla bland annat, så nu jävlar ska dä skruvas!
Pappa? Emma? Vem som helst?

Millan tyckte hon va smart:
"Eh, hörrni dä står lixom att dä ä 100% rabatt på billigaste paret nu,
förr va dom ju gratis!!"


Publiken säger
Postat av: Lotta

Skruva själv ! Det är ju sketskoj =)

Jag skulle va duktig o skruva ihop en datamöbel jag köpt, ville den skulle va på plats innan gubben kom hem. Det var för liten plats att va' i sovrummet där den senare skulle stå så jag beslöt att skruva ihop den i lilla hallen utanför =O. Allt gick jättebra tills jag skulle lyfta in den i sovrummet. Dörröppningen var för smal så det var bara att ta isär den igen, buhu ! Men det var kul ett tag i alla fall =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback