in i bubblan bara.

Harrys igår, dä kändes bra å va tebax. Men va dyrt dä har blivit.
Jag försökte mej på gratis inträde..men allt jag fick va:
"hade jag stått i baren hade du fått en drink, lätt"
Pff, dä hjälper ju inte.
Men folk va givmilda, eller bara dumma i huvvet.
hjälper inte å mata oss mä sprit, vi vill inte ha er ändå!
Men för all del, vi tackar inte nej te gratisdrinkar. Tyvärr kan dä ha blivit för många.

Jag sov på Jennys soffa i vanlig ordning. Jag i ena hörnet å Koffe i den andra. Vi spelade Finns I Sjön utan kortlek, perfekt..dä ä bara hitte på att allt finns i sjön å  att man får par när man plockar upp. Å så hade vi råkat glömma stackars katten på balkongen igår innan vi gick te Harrys, vi kom inte på dä förrän han började skrika som en tok idag på morron, jag tog mitt ansvar å släppte in han. Arma krake.

Skulle spelat bakisTennis idag..men precis när vi va framme ringde mamma.
 Tur för mej. Jag hade förmodligen inte kunnat spela nåt ändå,
mä den här Greta-Ryggen.
 Men domare behövs ju.

Publiken säger
Postat av: Kotteby

Hahahah...gillar början.



"Harrys igår, dä kändes bra å va tebax."

Lät som att du varit på alkoholrehabilitering och skrevs ut lördag förmiddag.



=)

Eller är det bara jag som har en livlig fantasi?



Jasså, syrran har varit buggledare? Respekt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback