Kärlek å Bullar!

Nu har jag många projekt på gång här hemma alltså.
 
Jag storstädar. Jag började, då kan man inte bara sluta tyvärr. Lika bra å göra klart dä, då lever jag länge på dä sen. Jag bakar bullar oxå, just nu jäser degen.
Då ä man värd en liten paus.

Å så har jag gått å blivit kär oxå.
Han kan sjunga, han kan spela..å så heter han mitt favoritnman. Isak.
Jag youtubar varenda låt jag kan hitta mä han. Iiih.
..synd bara att han inte har en aning om att jag ens existerar..


Publiken säger
Postat av: t0tta

AH!! Va bra.. Duktig Elin.. =) Jahapp..? Då får man väl "tuba" den här Isak då...

Postat av: t0tta

Nu är han tubad... Fast där stod inte hur gammal han är.. Skrev ett litet mail till honom också.. Muhahahahahaha

2008-09-22 @ 15:15:23
URL: http://t0tta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback