Mamma ä svaret på dä mesta. Tydligen.

1. Hur gammal är du om fem år?
25. Jag fyller 25 nästa år, sen slutar jag.

2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag?
Jenny, Niklas å Koffe. Bakishäng utan bakfylla.

3. Hur lång är du?
160 ynka centimeter

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Alla hans ex. På väg hem från Espania.

5. Vem ringde du senast?

Mamma

6. Vem ringde dig senast?
Mamma

7. hur löd ditt senaste sms och till vem?
"Tacos hos mamma vid 3" skickades te Emma

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms. Förutom när jag festar.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Skilda. Fast dä känns knappt så ändå.

10. När såg du senast din mamma?
Dä va ett jäkla tjat om min mamma här alltså.
Jag såg henne nyss faktiskt.


Publiken säger

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback